Marketing internetowy- jak zacząć?
Marketing internetowy- jak zacząć? Praca z marketingiem internetowym wykracza daleko poza budowanie strony internetowej czy pisanie artykułów. W [...]
Czytaj więcejMarketing management – co to?
Marketing management – co to? To zarządzanie marketingowe, czyli analiza otoczenia rynkowego i wewnętrznych możliwości firmy, planowanie, [...]
Czytaj więcejMarketing cyfrowy – co to jest?
Marketing cyfrowy – co to jest? Sprawy zmieniają się zbyt szybko. Stare zastępuje nowe, nic na świecie nie stoi w miejscu. Dotyczy to [...]
Czytaj więcejMarketing narracyjny – co to jest?
Marketing narracyjny – co to jest? Zjawisko marketingu narracyjnego zyskuje coraz większą popularność. Nic dziwnego, że prawidłowo [...]
Czytaj więcejIle zarabia marketing manager?
Ile zarabia marketing manager? Praca w marketingu wymaga sporej wiedzy popartej wykształceniem wyższym i posiadaniem wielu umiejętności oraz cech [...]
Czytaj więcejConnect marketing – co to jest?
Connect marketing – co to jest? To marketing treści, czyli technologia marketingowa służąca do tworzenia i dystrybucji treści na żądanie [...]
Czytaj więcejCo to jest network marketing?
Co to jest network marketing? To inaczej marketing sieciowy (MLM), którego funkcjonowanie wiąże się ze stworzeniem grona sprzedawców. Osoby [...]
Czytaj więcejMarketing- co warto przeczytać?
Marketing- co warto przeczytać? Kiedy zaczynamy interesować się nowym fachem, konieczne jest nabycie wiedzy teoretycznej. Kursy i szkolenia są [...]
Czytaj więcejMarketing plan, czyli jak zdobyć Klienta?
Marketing plan, czyli jak zdobyć Klienta? Marketing to bardzo ważne zagadnienie. Szczególnie w dzisiejszych czasach. Obecnie nie brakuje sporej [...]
Czytaj więcejMarketing funnel – co to jest?
Marketing funnel – co to jest? Obecnie dużo osób zwraca uwagę na to pojęcie. Czym cechuje się marketing funnel? Dlaczego warto [...]
Czytaj więcejMarketing behawiorystyczny – co to jest?
Marketing behawiorystyczny – co to jest? Jakie działania marketingowe podejmować, by mieć coraz więcej Klientów? Okazuje się, że [...]
Czytaj więcejMarketing 360 – co to?
Marketing 360 – co to? Aby aktualnie podejmowane działania marketingowe były skuteczne, należy wziąć pod uwagę minimum kilka czynników. [...]
Czytaj więcejInsight marketing – co to?
Insight marketing – co to? Znajomość potrzeb Klientów to bez wątpienia klucz do sukcesu. Chcesz, by Twoja firma zarabiała więcej [...]
Czytaj więcejAds marketing hub – co warto wiedzieć?
Ads marketing hub – co warto wiedzieć? Ostatnio często zastanawiasz się nad tym, jak przeprowadzać procesy marketingowe nie tylko szybko, [...]
Czytaj więcejEvent marketing – co to?
Event marketing – co to? To pośrednie narzędzie reklamowe, które pozwala stworzyć emocjonalne połączenie między marką a grupą [...]
Czytaj więcej