fbpx

Google Marketing Platform - co to?

Marketing

Google Marketing Platform – co to? Chcesz dowiedzieć się więcej faktów na temat Google Marketing Platform? Czym cechuje się to narzędzie? Czy warto go stosować w codziennej praktyce? Jakie funkcje oferuje swoim Klientom Google Marketing Platform? Poznaj szczegóły tego coraz częściej stosowanego rozwiązania.

Czym jest Google Marketing Platform?

Google marketing Platform to zintegrowana platforma technologii reklamowej, która umożliwia agencjom i reklamodawcom efektywniejsze tworzenie, zarządzanie i rozwijanie skutecznych kampanii marketingu cyfrowego. Google Marketing Platform integruje światowej klasy rozwiązania marketingowe, które pozwalają reklamodawcą prowadzić skuteczne kampanie reklamowe w wielu kanałach jednocześnie.

Dlaczego Google Marketing Platform nie narzeka na brak zainteresowania? To stosunkowo nowe narzędzie. Już ma jednak wielu zwolenników. Warto wiedzieć, że Google Marketing Platform to ujednolicone narzędzie nie tylko reklamowe, ale także analityczne. Połączenie tych dwóch funkcjonalności ma spore znaczenie. W końcu podejmowanie wyłącznie działań marketingowych nie jest do końca wystarczające. Wszystko powinno być na bieżąco analizowane. Po to, by w razie czego zmieniać optykę na konkretne czynności, może zastosować inną strategię itp. Super, że wszystko mamy zatem w jednym miejscu. Dzięki temu możesz działać nie tylko sprawnie, ale także profesjonalnie. Nie wiesz, jak stawiać pierwsze kroki w tym temacie? Możesz skorzystać z pomocy ekspertów z Wild Moose. Są to fachowcy, którzy wszystko Ci bardzo dokładnie wytłumaczą w praktyce. Jeśli nie masz odpowiednich kwalifikacji oraz czasu, by podejmować działania marketingowe, to generalnie warto z nimi nawiązać dłuższą współpracę. Więcej informacji na temat tej firmy znajduje się na stronie internetowej https://www.wildmoose.pl/. Należy zaznaczyć, że narzędzie Google Marketing Platform pozwala na uzyskanie satysfakcjonujących efektów. Są nimi zaś większe zainteresowanie konkretnymi produktami oraz usługami. To przekłada się na zyski. A o to przecież chodzi w każdym biznesie, prawda? Warto wspomnieć, że Google Marketing Platform to połączenie takich usług, jak Double Click oraz Google Analytics 360. Praca odbywa się szybko i zarazem w bardzo komfortowych warunkach. Wszystko jest tak skonstruowane, by podejmowane działania były intuicyjne i w finalnym rozrachunku efektywne. Dlatego właśnie coraz więcej osób chętnie decyduje się na korzystanie z Google Marketing Platform.

Co umożliwia Google Marketing Platform?

M.in. chodzi o bardziej nowocześnie wykonywane działania marketingowe. Należy zauważyć, że Google Marketing Platform pozwala zautomatyzować pewne procesy. Nie da się ukryć, że dzięki temu możesz zaoszczędzić sporo czasu. Dla wielu osób to kapitalna wiadomość. Co jeszcze jest ważne w ramach tego zagadnienia? Kolejna cenna informacja jest taka, że pewne działania są niejako prowadzone za nas. W końcu Google Marketing Platform to narzędzie, które potrafi np. dostosowywać się do aktualnych trendów. Co jeszcze jest ważne? Oszczędność nie tylko czasu, ale tak samo pieniędzy. Dzięki korzystaniu z Google Marketing Platform łatwo sprawdzisz, które strategie marketingowe przynoszą oczekiwane rezultaty, a które nie do końca. Z tych drugich można zaś potem zrezygnować albo wprowadzić niezbędne modyfikacje. Poza tym Google Marketing Platform pozwala o wiele lepiej zrozumieć potrzeby odbiorców. Dzięki temu będziesz wiedział, jakie działania podejmować, by lepiej trafiać w ich gusta… Poza tym można o wiele prościej zidentyfikować Klientów, którzy z perspektywy spraw finansowych są dla danej firmy najbardziej istotni. Co jeszcze oferuje ta nowoczesna, intuicyjna w obsłudze platforma? Dodatkowo Google Marketing Platform umożliwia błyskawiczne wymienianie informacji pomiędzy poszczególnymi zespołami. Warto natomiast wiedzieć, że skuteczne działania marketingowe zależą od odpowiedniej kooperacji na wielu frontach. Tak naprawdę wszystko powinno ze sobą właściwie współgrać. To zasadniczo jedyna droga do tego, by w końcowym rozrachunku osiągnąć zamierzone efekty. Ważne jest to, by regularnie wymieniać się spostrzeżeniami. Dzięki temu efekty będą najlepsze. Dlatego właśnie coraz więcej osób decyduje się na to nowoczesne rozwiązanie. Wszak dzięki niemu można szybko, intuicyjnie i zarazem efektywnie działać na rozmaitych frontach.

Google Marketing Platform –jakie korzyści można uzyskać?

W praktyce chodzi o to, że działania marketingowe będą mądrzejsze. Osoby na co dzień korzystające z Google Marketing Platform skupiają się na tym, co rzeczywiście przynosi efekty. Rezygnują zaś z działań, które nie są do końca skuteczne i tylko niepotrzebnie zabierają czas. Ma to przełożenie na lepsze rezultaty. W postaci większej liczby Klientów i wyższych zysków. Warto zauważyć, że Google Marketing Platform to narzędzie uniwersalne. Mogą z niego swobodnie korzystać małe, średnie oraz duże firmy. Oferowane funkcje są bowiem dostosowane do potrzeb różnych Klientów. Na podstawie tej właśnie platformy można lepiej planować działania. Do dyspozycji osób korzystających z Google Marketing Platform jest wiele narzędzi analitycznych. Nie potrzeba natomiast specjalistycznej wiedzy, by wysuwać z tego wszystkiego konstruktywne wnioski. Co więcej, Google cały czas wprowadza nowe rozwiązania. Dzięki temu można liczyć na jeszcze bardziej zaawansowane funkcje w przyszłości. Wydaje się, że naprawdę warto zatem korzystać z Google Marketing Platform.

Jaka jest różnica między Google Ads a Google Marketing Platform?

Google Ads to idealne rozwiązanie dla mniejszych reklamodawców, którzy nie wymagają większej kontroli ani elastyczności. Jest szybki w konfiguracji, niezbyt skomplikowany w obsłudze i łatwy do publikowania prostych banerów reklamowych, ale to wszystko. To nie jest platforma marketingowa. Co więcej, zapewnia jedynie ograniczoną funkcjonalność API.

Czy Google Marketing Platform to to samo co Google Analytics?

Google Analytics jest częścią Google Marketing Platform, ale nie jest to to samo.

Co zawiera Google Marketing Platform?

Google Marketing Platform obejmuje następujące usługi:

  • Display & Video 360
  • Search Ads 360
  • Google Analytics
  • Google Tag Manager
  • Google Optimize
  • Google Data Studio
  • Google Surveys

    FORMULARZ KONTAKTOWY

    Czy jesteś ciekaw naszej oferty?

    Jeśli tak skontaktuj się z nami!