Pozycjonowanie stron internetowych – co to jest? To skuteczny sposób na to, aby Twoja strona internetowa dotarła na wysokie miejsce w wyszukiwarce Google. Angażując naszą firmę do optymalizacji strony www, uzyskujesz ulepszenia na całym jej poziomie. Oznacza to, że prace prowadzone są we wszystkich kluczowych punktach. Specjaliści SEO badają i w razie potrzeby korygują strukturę strony, przeprowadzają kompleksowy audyt SEO. A także dostosowują strony docelowe, opracowują strategie marketingu internetowego, dobierają słowa kluczowe. Wszystko to prowadzi do płynnego wzrostu ruchu.
Poprawa technicznej strony pozycjonowania SEO
Pozycjonowanie SEO strony internetowej obejmuje cały szereg działań mających na celu poprawę wewnętrznego stanu strony. Aby zająć wysokie pozycje, strona musi spełniać wysokie standardy wyznaczane przez wyszukiwarki. W tym celu eliminowane są błędy, zwiększana jest prędkość ładowania, dostosowywanie witryny następuje do wszystkich urządzeń i wiele więcej.
Pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach
Pozycjonowanie strony zależy nie tylko od stanu technicznego strony. Dla pomyślnej poprawy pozycji w wyszukiwarkach ogromną rolę odgrywa nawigacja, struktura, treść, użyteczność treści, przyjazność dla użytkownika interfejsu itp. Nowoczesne wyszukiwarki oparte na sztucznej inteligencji pozwalają określić, na ile użyteczna dla użytkownika jest dana treść. Google Analytics (jedno z narzędzi do analityki internetowej) może być wykorzystywane do śledzenia zachowania naszych odwiedzających. Dlatego optymalizacja SEO w dużej mierze zależy od łatwej nawigacji. Dziś dość łatwo jest śledzić działania użytkowników na stronie. Oprócz naszych klientów witrynę odwiedzają również roboty wyszukiwania, dla których konieczne jest wytyczenie trasy.
Dlatego konfigurując nawigację, pracujemy nad następującymi kryteriami:
- Struktura strony. W szczególności ustalamy, czy interfejs jest wygodny dla użytkownika i czy istnieje trasa poruszania robota po terenie.
- Prawidłowa praca adresów URL.
- Strony docelowe, a raczej nad ich obecnością.
- Kompetentne linkowanie wewnętrzne.
Dobry content marketing
Celem dobrej treści jest wysokiej jakości odpowiedź na pytania użytkowników, treści wzmacniające markę i prowadzące do konwersji (pożądanym działaniem jest najczęściej sprzedaż). Układ treści powinien znajdować się w widocznym obszarze stron.Treść powinna być umieszczona na wysokich pozycjach na stronie, widoczna bez przewijania na pierwszym ekranie po załadowaniu strony.
Ważne! Nie wystarczy napisać artykuł i zapomnieć o nim. Warto tworzyć z nowymi informacjami. Artykuły należy również zoptymalizować ze względów technicznych. Po chwili przeanalizuj widoczność artykułu i zakupiony ruch (frazy kluczowe, pozycje fraz kluczowych, współczynnik odrzuceń).
Lepiej napisać jeden dobry artykuł niż dwa słabe. Jeśli piszesz dwa artykuły na podobne tematy i możesz je połączyć, połącz je.Ten artykuł będzie bardziej widoczny w oczach Google.Treść dobierana jest do grupy docelowej. Jeśli Twój produkt jest wysoce techniczny, ale kupują go zwykli użytkownicy, używaj bardziej znaczących treści. Z dobrymi treściami zamieszczonymi na stronie obniżasz również swój CPC (koszt kliknięcia linku) w linkach sponsorowanych Google Adwords.
Optymalizacja strony www pod kątem wyszukiwarek poprzez ulepszanie treści
Pozycjonowanie SEO jest niemożliwe bez ulepszenia treści. Dziś to ono odgrywa decydującą rolę w miejscu wyświetlania Twojej witryny. Treść Twojej strony internetowej to sposób, w jaki wchodzisz w interakcję z odwiedzającym. W sklepach stacjonarnych konsultanci pracują z odwiedzającymi. Na pytanie, czym jest dany produkt, pracownik rozpocznie historię tak kolorową i niepowtarzalną, że od razu zapragniesz kupić.
W przypadku sklepów internetowych głównym sposobem interakcji z odwiedzającymi jest treść. Powinno być tak dobrze, aby nasi klienci nie mieli żadnych dodatkowych pytań, aby od razu otrzymali wszystkie odpowiedzi. Aby poprawić jakość treści, musimy wskazać przewagi konkurencyjne produktu/usługi, uwzględnić czynniki komercyjne, sprawić, by był dobrze widoczny i czytelny: zdjęcia, wyświetlacz adaptacyjny, interaktywny itp.
Jak długo trwa pozycjonowanie strony SEO?
Czas pozycjonowania jest zawsze inny, więc nie ma potrzeby mówić o wartościach uniwersalnych lub przybliżonych. Przede wszystkim wszystko zależy od postawionych zadań i nakładu pracy. Optymalizacja strony może trwać od 1 miesiąca do 6, a nawet całego roku. Każda sytuacja jest indywidualna, podobnie jak wymagania klientów. Aby uzyskać przybliżone oszacowanie niezbędnej pracy w Twojej witrynie, możesz skorzystać z usługi audytu SEO. Po dokonaniu oceny stanu technicznego i konkurencji na rynku można przystąpić do określania realizowanych celów:
Pozycjonowani stron SEO według pozycji w wynikach wyszukiwania
- Zwiększony ruch
- Kompleksowe opracowanie strategii SEO i marketingu internetowego.
- Sama praca nad założeniem strony i wykonaniem na niej prac zajmuje znacznie mniej czasu niż cały okres, jaki idzie na promocję.
Jeśli zdecydujesz się spróbować swoich sił na rynku to czas przygotować do tego swoją stronę. Strona internetowa to potężne narzędzie do zwiększania sprzedaży Twoich usług lub produktów i rozszerzania działalności. Przy pomocy kompetentnej optymalizacji pod kątem wyszukiwarek strona niezależnie zacznie rosnąć na pozycjach, przyciągając grupę docelową.
Udowodniono, że tylko 1/5, czyli co 2 na 10 użytkowników zadaje sobie trud przejścia na drugą stronę wyników wyszukiwania.Tylko pomyśl, tylko 20% ludzi jest gotowych zobaczyć – co dalej. Pozostałe 80% robi zakupy w pierwszym. Aby nie przegapić swoich klientów, przyciągnąć nowych, narzucić poważną konkurencję innym graczom rynkowym i po prostu skutecznie promować swój projekt / biznes / firmę, będziesz potrzebować pomocy zewnętrznej firmy specjalizującej się w SEO i marketingu internetowym.