fbpx

SEO dla sklepów online

Nasza oferta pozycjonowania sklepów internetowych w Google skierowana jest do właścicieli ww sklepów, którzy chcą zwiększyć sprzedaż swoich produktów, właśnie poprzez większenie widoczności sklepu w wyszukiwarkach.

Wyślij formularz

Współpraca z Wild Moose to pewność, że ….

będziesz czuć się bezpiecznie, bo podpiszesz umowę krótkoterminową ( wypowiedzenie 1 miesięczne od pierwszego dnia trwania umowy), otrzymasz dostęp do raportów online oraz, że nie bedziesz się martwił limitem fraz bo będziesz miał je bez limitu. Ty zajmuj się rozwojem swojego sklepu online a my zajmniemy się skutecznym SEO.

Zamów darmową wycenę działań SEO :

Wiemy, że jakość ma znaczenie

Nasze działania opieramy przede wszystkim na jakości. Dbamy o dobry content i treści, pracujemy nad wzrostem reputacji serwisu, kierujemy działania na konkretne frazy – w ten sposób nie tylko poprawia się widoczność, lecz także i ruch na stronie. Docierając do odpowiednio dobranej grupy docelowej mamy pewność, że wiąże się z tym również rosnąca sprzedaż.

E-szop24.pl – trudna kategoria i wzrost ruchu 300 %

Apsprofit.pl – przebudowa serwisu i wzrost ruchu o prawie 600 %

Wyspasozo.pl – 30 000 wizyt miesięcznie

Czym jest pozycjonowanie? 

Pozycjonowanie to szereg działań, które mają wpłynąć i poprawić zwiększenie widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Wszystkie działania powinny być oparte na efektywnych słowach kluczowych, a te z kolei winny być umieszczane z odpowiednią częstotliwością. Na skuteczność pozycjonowania mają wpływ takie czynniki jak: odpowiedni wybór i umieszczenie słów kluczowych w strategicznych miejscach strony, jakość i objętość zamieszczanych treści, dostępność strony dla urządzeń mobilnych, stosowanie nagłówków H1, H2, H3, długość i budowa adresów URL, wiek i autorytet domeny, linki zewnętrzne wysokiej jakości stron tematycznych, linki wewnętrzne, zoptymalizowanie grafiki i wiele innych. Pozycjonowanie sklepu internetowego najlepiej jest oddać w ręce specjalistów. Z pewnością będzie miało to ogromny wpływ na jakość oraz przebieg pozycjonowania. 

Czy warto pozycjonować sklep internetowy? 

Każdy sklep internetowy wymaga szerokiego pozycjonowania, tak zwanego long tail. Oznacza to, że sklep jest pozycjonowany na wiele fraz, ponieważ taka metoda pozwala na rozwinięcie sprzedaży w sklepach internetowych. Do pozycjonowania sklepu powinniśmy wybrać od 200 do nawet 300 fraz, które przyniosą nam wartościowy ruch na stronie. Frazy dobierane są dzięki analizie naszego specjalisty, który poza narzędziami takimi jak Google Keyword Planner, Semstorm czy Ahrefs używa również swojego doświadczenia. Dobierane zostają efektywne frazy, które są wyszukiwane przez użytkowników w Google. Pozycjonowanie sklepu internetowego jest bardzo istotną rzeczą jeśli zależy nam na większym ruchu na stronie. Takie działania zwiększają widoczność sklepu internetowego w wyszukiwarce, a to przyczynia się do zaufania klientów marki. Działania SEO obejmują również content marketing. Jest to strategia marketingowa mająca na celu regularne tworzenie i dystrybucję atrakcyjnych i przydatnych treści. Ich zadaniem jest zainteresowanie i utrzymanie ściśle sprecyzowanej grupy odbiorców. 

Pozycjonowanie na długi ogon – Long Tail 

Jest to technika pozycjonowania, którą można stosować do całego serwisu, ale również do pojedynczych produktów w sklepie. Jeśli chcemy wygenerować duży ruch, będzie szczególnie przydatna. W porównaniu do pozycjonowania jednowyrazowych słów kluczowych, ruch ten może się zwiększyć nawet o kilkanaście procent. Ma to związek z tym, iż klienci przeważnie wpisują w wyszukiwarkę konkretne modele artykułów czy urządzeń, a nie ogólne słowa. Przed wyborem najefektywniejszych fraz kluczowych należy wykonać dokładną analizę zawartości całego serwisu, a także konkurencji. Strona może wymagać rozbudowy o kolejne podstrony lub jedynie dostarczenia większej ilości treści. Pozycjonowanie na długi ogon ma dużo zalet. Cały proces wymaga mniejszego nakładu pracy, a pierwsze efekty możemy zauważyć już dzięki samej optymalizacji, zwiększeniu contentu i linkowaniu. Należy jednak pamiętać, że oprócz jakościowych treści, które zawierają słowa kluczowe, liczą się także inne elementy: jak adres URL, meta tytuł, meta opis, tytuł i śródtytuły, autorytet domeny czy kondycja techniczna witryny. 

Dlaczego najlepiej zlecić pozycjonowanie agencji SEO? 

Pozycjonowanie sklepu internetowego jest bardzo ważnym elementem marketingu każdego przedsiębiorstwa. Wymaga ono dużego nakładu pracy i czasu, a rezultaty można zauważyć po pewnym czasie. Niemniej jednak uzyskane efekty wiążą się z pozyskaniem nowych klientów i wzrostem przychodów. Pozycjonowanie wymaga odpowiedniej wiedzy, na której zdobycie potrzeba mnóstwa czasu i nierzadko też pieniędzy. Tworzenie odpowiedniej objętości i jakości content marketingu, pozyskiwanie wartościowych linków, analiza danych oraz wprowadzanie zmian w strukturze witryny to tylko niektóre z niezbędnych elementów pozycjonowania. Chcąc zrobić to prawidłowo i efektywnie, oprócz wiedzy konieczny byłby czas równy przynajmniej jednemu, pełnemu etatowi. Wówczas należałoby zrezygnować z prowadzenia działań biznesowych i skupić się jedynie na SEO, co w rezultacie wygeneruje większe koszty, niż podpisanie umowy z agencją. Zlecając pozycjonowanie strony naszej agencji SEO, przede wszystkim można skupić się na innych aspektach prowadzenia własnej firmy. Współpraca z profesjonalną, rzetelną agencją niesie za sobą szereg zalet.

Skuteczne pozycjonowanie sklepów.

Nasza firma zajmuje się tworzeniem skutecznych kampanii reklamowych od 2005 roku. Dzięki temu możemy opierać nasze działania na doświadczeniu oraz wiedzy. Możemy dopasować kampanie do indywidualnych potrzeb i wymagań naszych klientów na wielu płaszczyznach – wyszukiwarka Google, YouTube czy media społecznościowe, na przykład Facebook. Specjalizujemy się w marketingu internetowym, także w pozycjonowaniu sklepów internetowych. Takie działania mają na celu zwiększenie widoczności danego sklepu internetowego w wyszukiwarce. Jeśli chcesz, żeby Twój sklep internetowy odwiedzało coraz więcej osób oraz żeby zajmował czołowe miejsce w wyszukiwarce Google – skontaktuj się z nami. Z chęcią zajmiemy się poprawieniem pozycji Twojej strony w wyszukiwarce Google. 

Pozycjonowanie sklepów – pytania i odpowiedzi SEO

Po jakim czasie mogę spodziewać się oferty?

Generlanie dostarczamy ofertę w dni robocze w 24h, ale czasem ten czas może się wydłużyć ze względu na wymagane dodatkowe analizy projektu.

    FORMULARZ KONTAKTOWY

    Czy jesteś ciekaw naszej oferty?

    Jeśli tak skontaktuj się z nami!