fbpx

Wyspasozo.pl - 30 000 wizyt miesięcznie.

Case studies Pozycjonowanie stron

Wyspa SOZO to nowy ośrodek terapii, który specjalizuje się leczeniu uzależnień od alkoholu, narkotyków czy hazardu. Choć ośrodek znajduje się na południu Polski, to jego klientami są osoby z całego kraju oraz Polacy mieszkający w takich krajach jak Szwecja, Norwegia, Niemcy czy Wielka Brytania. W związku z tym nie musieliśmy ograniczać się do fraz lokalnych. 

Ośrodki uzależnień mają ograniczone możliwości reklamowania, więc efektywne SEO było kluczem do sukcesu. Wysokie pozycje w organicznych wynikach Google to najlepsze rozwiązanie, aby zwiększyć wartościowy ruch na stronie. SEO daje również nieograniczone możliwości doboru fraz co w tym przypadku, było kluczowe.

Pracę rozpoczęliśmy w marcu 2021 roku. Strona ośrodka uzależnień nie była wcześniej pozycjonowana więc nie musieliśmy sprawdzać historii domeny. Co więcej serwis był tworzony przez firmę Avangardo i wiedzieliśmy, że otrzymamy dobrze zaprojektowaną stronę pod SEO.  W 9 miesięcy od rozpoczęcia pracy SEO, serwis wyspasozo.pl zaczął odnotowywać ruch na poziomie około 1000 dziennie

Zrzut z Google Search Console pokazuje jak w ciągu roku 2021 rosła systematycznie widoczność oraz klikalność serwisu ( odwiedzin).

Wg danych pochodzących z narzędzia Semrush w styczniu 2022 był widoczny na prawie 2300 fraz, co oczywiście przełożyło się na znaczny ruch w serwisie.

Jak wyglądał proces pozycjonowania

  1. Audyt techniczny strony, który polegał na:
  • poprawie meta tagów title i description;
  • wdrożeniu przyjaznych adresy URL;
  • dodaniu opisów podstron z ofertą;
  • wdrożeniu linkowania wewnętrznego;
  • optymalizacji wielkości obrazków;
  • poprawy altów w img;
  • poprawy dostępu dla robotów;

Jak widać na zrzucie, wykonując optymalizacje onsite,  wypracowaliśmy coraz więcej adresów URL dobrej jakości, co oczywiście wpłynęło pozytywnie na reputację domeny w wyszukiwarkach.

  1. Link Building – wzrost liczby linków zwrotnych prowadzących do serwisów.

Postawiliśmy na tematyczne wysokiej jakości artykuły, które były publikowane na dużo większą liczbę wartościowych adresów URL co oczywiście wpłynęło na wzrost reputacji strony,

  1. Content Marketing – od samego początku postawiliśmy na bardzo mocne rozwinięcie treści na blogu. Pisanie merytorycznych artykułów zgodnie z zasadą YMYL przyniosło oczekiwane efekty. 

Zaufanie właścicieli ośrodka Wyspy Sozo i plan działania oparty na wieloletnim doświadczeniu pozwoliły nam osiągnąć oczekiwany sukces. Wiemy, że dziś w pozycjonowaniu stron liczy się jakość a nasze działania opierają się włąśnie na wartościowym contencie. Rewelacyjny kontakt z klientem oraz dobre wyniki pozwoliły nam na podjęcie działań również w innych kanałach reklamowych, dzięki temu możemy dotrzeć do osób zainteresowanych terapią uzależnień.

Potrzebujesz skutecznego pozycjonowania strony firmowej w Google? Zaufaj sprawdzonej agencji SEO i zamów wycenę na pozycjonowanie@wildmoose.pl.

    FORMULARZ KONTAKTOWY

    Czy jesteś ciekaw naszej oferty?

    Jeśli tak skontaktuj się z nami!