fbpx

Kampanie Facebook ADS

Facebook ADS oferuje Ci nieskończone możliwości dotarcia do potencjalnych klientów oraz przypomnieć się odbiorcom, którzy już trochę znają Twoją ofertę.

Wyślij formularz

Facebook ADS to system reklamowy, który bazuje na osobach mających swoje profile na takich platformach jak: Facebook, Instagram, WhatsApp, Messanger. Siłą systemu jest fakt, że użytkownikami platform w tzw. social media (SM) jesteśmy praktycznie wszyscy.

Jak działają reklamy Facebook Ads?

Przeglądając codziennie zawartość tablic z nowymi postami na platformach społecznościowych, mimochodem napotyka reklamy. Jeśli są one dobrze dobrane do grupy odbiorców, nie sposób ich nie zauważyć. Bardzo często trafią one w aktualne potrzeby odbiorców a odpowiednia konfiguracja, może przekonać niezdecydowanego jeszcze potencjalnego klienta do tzw. konwersji (zakup, rejestracja, wejście na stronę czy wysłanie zapytania).

Reklamy Facebook ADS mogą wesprzeć Twój biznes na każdym etapie lejka. System pomaga dotrzeć do potencjalnych klientów oraz tych, którzy znają już Twoją ofertę.

Możliwości targetowania w Facebook ADS

Facebook, tak jak i wszyscy inni sieciowi giganci, zbiera o nas ogromne ilości danych. Dane te dotyczą nie tylko naszych zainteresowań, godzin aktywności w SM, lokalizacji, ale także np. długości czasu, jaki poświęcamy konkretnym treściom, gdzie zatrzymujemy wzrok na dłużej, a gdzie jesteśmy skłonni zostawić komentarz lub serduszko. To wszystko przepuszczone przez facebookowe sito daje wyniki w postaci tysięcy połączonych ze sobą punktów. Dla przykładu młoda mama, która właśnie szykuje wyprawkę do przedszkola dla swojego dziecka, jest jednocześnie zainteresowana podróżami w egzotyczne miejsca, planuje podnieść swoje kwalifikacje przed powrotem do pracy oraz jest fanką polskiej marki kosmetycznej. Czy widzisz ile potencjału marketingowego, jest w jednej osobie? To, w jaki sposób wykorzystamy tę wiedzę, zależy od zdolności, doświadczenia i kreatywności agencji reklamowej.

Dzięki bazie danych o swoich użytkownikach facebook umożliwia nam targetowanie:

  • do osób, które weszły w interakcję z twoją stroną www – czyli tzw. remarketing;
  • do osób o konkretnych zainteresowaniach – tutaj mamy nieograniczone możliwości testowania;
  • podobni odbiorcy  – wykorzystując wiedzę Twoich dotychczasowych klientach, możemy prześwietlić bazy FB w poszukiwaniu osób do nich  podobnych;

Zalety Facebook ADS

  • ogromny zasięg – około 3,5 mld korzysta z serwisów Facebooka, więc twoi klienci na pewno tu są;
  • ogromne możliwości targetowania – Facebook wie, co lubisz, gdzie lubisz spędzać czas i jakie treści wywołują Twoje pozytywne emocje;
  • budżet – wiadomo, że zależy w dużej mierze od konkurencji ale.. nawet mały można dobrze wykorzystać
  • remarketingi czyli przypominanie się swoim odbiorcom daje stały kontakt z osobami potencjalnie zainteresowanymi Twoją usługą lub produktem;

    FORMULARZ KONTAKTOWY

    Czy jesteś ciekaw naszej oferty?

    Jeśli tak skontaktuj się z nami!