Permission marketing – co to jest?
Permission marketing, czyli marketing zezwalający, to strategia, która zyskuje coraz większą popularność wśród firm i marek na całym [...]
Czytaj więcejProduct marketing – co to jest?
Product marketing – co to jest? Wielu osobom bardzo zależy na tym, aby ich firmy osiągały regularne sukcesy. To nie tylko powód do dużej [...]
Czytaj więcejMarketing funnel – co to?
Marketing funnel – co to? Warto zapoznać się z najważniejszymi aspektami dotyczącymi nowoczesnych działań promocyjnych. Jednym z nich [...]
Czytaj więcejAmerican Marketing Association – co to jest?
American Marketing Association – co to jest? Wiele osób zauważa, że obecnie bez profesjonalnie prowadzonych działań marketingowych nie [...]
Czytaj więcejOdwrócony marketing – co to znaczy?
Odwrócony marketing – co to znaczy? Konkurencja tak naprawdę praktycznie w każdej branży jest coraz większa. Przez to niejednokrotnie [...]
Czytaj więcejProximity marketing – co to?
Proximity marketing – co to? Następstwem coraz większej konkurencji jest to, że nie brakuje nowych pomysłów dotyczących tego, jak można [...]
Czytaj więcejCo to jest Programmatic Marketing?
Co to jest Programmatic Marketing? Ludzie szukają rozmaitych sposobów, by szybko i zarazem efektywnie dotrzeć ze swoimi reklamami do szerokiego [...]
Czytaj więcejDirect mail marketing – co to?
Direct mail marketing – co to? Obecnie internet jest bardzo często używany do przeprowadzania rozmaitych działań marketingowych. O czym [...]
Czytaj więcejReferral marketing – co to jest?
Referral marketing – co to jest? Jakie formy marketingu są ostatnimi czasy bardzo często stosowane? Na pewno w tym gronie znajduje się [...]
Czytaj więcejVR marketing – co to jest?
VR marketing – co to jest? Zależy Ci na skutecznej sprzedaży? W tym momencie masz np. własny sklep? Nie jesteś zamknięty na nowe [...]
Czytaj więcejCo to jest marketing relacyjny?
Co to jest marketing relacyjny? Zdecydowanie to właśnie ta forma marketingu jest coraz częściej stosowana. Dlaczego taka sytuacja ma miejsce? Czy [...]
Czytaj więcejMarketing interaktywny – co to jest?
Marketing interaktywny – co to jest? Warto zaobserwować, że obecnie marketing interaktywny zyskuje na popularności. Co trzeba wiedzieć w [...]
Czytaj więcejRelationship marketing – co to?
Relationship marketing – co to? Analizując to, co dzieje się w ostatnich latach w aspekcie marketingu, bardzo łatwo można dojść do wielu [...]
Czytaj więcejUSP Marketing – co to jest?
USP Marketing – co to jest? Strategia oparta na Unique Selling Proposition (USP) ma aktualnie coraz więcej orędowników. Okazuje się, że [...]
Czytaj więcejGoogle Marketing Platform – co to?
Google Marketing Platform – co to? Chcesz dowiedzieć się więcej faktów na temat Google Marketing Platform? Czym cechuje się to narzędzie? [...]
Czytaj więcej