Apsprofit.pl – przebudowa serwisu i wzrost ruchu o prawie 600 % Agencja pracy APS Profit to firma specjalizująca się w pośrednictwie pracy dla obcokrajowców. Pewnego dnia zgłosił sie do nas właścieciel ww agencji pracy i poprosił o pomoc, gdyż był pozycjonowany przez jakąś agencję SEO, ale nie było nie tylko pozytywnego efektu, ale wręcz przeciwnie pozycje spadały. Po wstępnej analizie okazało się, że agencja stosuje niedozwolone metody i pozyskuje linki kierujące do serwisu apsprofit.pl, z miejsc ze spamowanych o bardzo słabej reputacji. Przejeliśmy w ciągu miesiące prace nad SEO i zaczeliśmy wielkie zmiany.
Po pierwsze musieliśmy popraić funkcjonowanie serwisu, który chodził bardzo wolno i niestety miał wiele błędów technicznych. Namówiliśmy firmę APS Profit na zrobienie strony od nowa. Wraz z firmą Avangardo, która tworzy szybkie serwisy WWW zaczeliśmy prace nad przebudową strony internetowej. Pierwszy etap to praca nad nową strukturą serwisu. Wcześniej było wiele błędów związanych w złym wdrożeniu wersji wielojęzykowej, która powodowała kanibalizację. Uporządkowanie struktury oraz przebudowa serwisu na nowego serwisu opartatego na czystym Gutenbergu, pozwoliła osiągnąć w testach aż 97 punktów na 100.
Następny etap to poprawienia profilu BL ( backlinks/linki przychodzące ), który wcześniej nie były najlepsze. W ciągu roku poprawiliśmy i jakość linków, jak ich ilość. To wszystko poprawiło z czasem profil linkowy a tym samym, strona zaczeła piąć się w górę.
Zrzut z najlepsze narzędzia monitorowania ruchu Semrush pokazuje jak w ciągu roku rósł systematycznie ruch na stronie WWW, co oczywiście przyniosło wiele nowych klientów. Cel został osiągnięty, ale nie spoczywamy na laurach i dalej pracujemy nad zwiększeniem dopływu nowych potencjalnych klientów.
Poroces pozycjonowania – etapy.
- Audyt techniczny strony, który polegał na:
- optymalizacja meta tagów;
- poprawa struktury przyjaznych URL;
- dodatkowe treści na podstronach z ofertą;
- optymalizacja linków wewnętrznych;
- poprawa wielkości obrazków;
- poprawa opisów altów;
- analiza i poprawa dostępów dla robotów wyszukiwarek;
Na poniższym zrzucie widać, że z czasem wypracowaliśmy co raz więcej podstron dobrej ajkości. Wszystko to miało na celu polepszenie reputacji w „oczach” wyszukiwarki Google.
2. Poprawa i rozbudowa treści – od pierwszego dnia rozpoczęcia prac w ramach SEO, zaczeliśmy od razy przebudowę, optymalizację i rozbudowę bloga firmowego. Wzrost „site”
Właścicieli agencj pracy Aps Profit zaufał nam i również zleca nam cyklicznie kampanię Google Ads, która uzupełnia działania SEO w tych obszarach, w których występuje sezonowość lub w tych kategoriach, gdzie należy wzmocnić widoczność serwisu i pozyskać więcej klientów.